Skip to content

„დიდების 15 წამი“ – მართლა მოიპარეს?!

12/14/2011

ამერიკელი  Jet Thomason–ი  მსოფლიო სარეკლამო გიგანტს Clear Channel –სა და ტანსაცმლის მწარმოებელ  American Eagle Outfitters Clear Channel სასამართლოში  უჩივის  იდეის მოპარვის გამო.

საქმე იმაშია რომ 2009 წელს Jet Thomason  –მა სარეკლამო კომპანიას შესთავაზა იდეა  „დიდების 15 წამი“ („15 Seconds of Fame“), რომელიც მდგომარეობდა იმაში, რომ თაიმს სქვერში უნდა დადგმულიყო სპეციალური ბილბორდი, სადაც ზუსტად 15 წამით გამოჩნდებოდა თაიმს–სქვერის სტუმარი.

მაშინ 32 წლის ნიუ–იორკელის  ეს იდეა სარეკლამო კომპანიამ დაიწუნა, მაგრამ 2009 წლის ნოემბერში ტანსაცმლის წარმოებელმა  კომპანიამ American Eagle Outfitters გამოაცხადა ახალ სარეკლამო კამპანიის შესახებ „დიდების 15 წამი“, რომელიც თაიმს–სქვერზე მისი ახალი მაღაზიის გახსნას უკავშირდებოდა.

რატომ გადაწყვიტა თომსონმა 2 წლის შემდეგ იჩივლოს,  გაურკვეველია. თუმცა, ამერიკელი ამ საჩელიდან მილიონ დოლარს ელოდება.

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: