Skip to content

Coca-Cola და თეთრი დათვები

12/04/2011

Coca-Cola –ს ახალი შეფუთვა!
დიზაინის თემად თეთრი დათვები შეირჩა.  თეთრი დათვი უკვე 1922 წლიდან Coca-Cola –ს სიმბოლო გახლავთ. რაც შეეხება დიზაინის ასეთ მკვეთრ ცვლილებას, იგი უკავშირდება   ახალ კამპანიას სახელწოდებით: “არქტიკული სახლი”.  კამპანიის მიზანია დაიცვას თეთრი დათვები გადაშენებისგან.  აქცია   ასე აისახა Coca-Cola –ს ქილებზე:

 


სიახლე ბევრს   არ მოეწონა, ბევრმაც იჩივლა, სასმელის გემო შეცვლიალიაო…
The Wall Street Journal–ი  წერს, რომ თეთრი ქილები სასწრაფოდ შეიცვლება, მიუხედავად იმისა, რომ მის წარმოებას კომპანია მომავალი წლის მარტამდე გეგმავდა. მომხმარებელმა წითელი ქილები მოისაკლისა და დიზაინიც სასწრაფოდ გაწითლდა. რაც შეეხება თეთრ დათვებს, ეს თემა უკვე წითელ ფერს შეერწყა და ახალმა ქილებმაც ასეთი სახე მიიღო:
სახალწლოდ ისევ წითელ ფერიანი ქილებით დავლევთ Coca-Cola –ს :)

 

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: