Skip to content

Manchester United – ახალი პროექტით სოციალურ ქსელში

11/03/2011

საფეხბურთო გუნდმა Manchester United–მა ამ დღეებში გაბედული და მეტად კრეატიული იდეა გამოამზეურა.

კლუბმა გადაწყვიტა საკუთარი სოციალური ქსელი შექმნას. ეს ინფორმაცია ბრიტანულმა გამოცემამ Marketing–მა გამოაქვეყნა.

პირველი რაც გაკეთდა, შეისწავლეს პოტენციური აუდიტორია, რომელიც 500 მილიონი ფანით  განისაზღვრა. თუ რა ციფრთან გვაქვს საქმე ადვილი წარმოსადგენი იქნება, თუკი მას შევადარებთ Facebook –ის მომხმარებელთა რიცხვს, რომელიც სექტემბრის მონაცემებით 800 მილიონს გაუთანაბრდა.

საქმე იქამდე წავიდა, რომ საფეხბურთო გუნდამა უკვე მიმართა სარეკლამო ჯგუფს SapientNitr, რომელიც იდეას უკვე მარკეტინგულად დაამუშავებს და ახალ სოციალურ ქსელში რეკლამასაც სარფიანად გაყიდის.

გუნდს Facebook–ზე, რა თქმქ უნდა, აქვს თავისი ფანებისათვის სპეციალური გვერდი, რომელიც ძალზედ პოპულარულია, რატომაც არა 20,2 მილიონი ადამიანი …. შთამბეჭდავია!

 

 

და კიდევ ერთი შთამბეჭდავი ციფრი:  მიმდინარე წლის გაზაფხულზე Forbes–მა ყველაზე ძვირადღირებული საფეხბურთო კლუბების რეიტინგი გამოაქვეყნა, სადაც Manchester United–ი ლიდერობს. გამოცემამ კლუბის ღირებულება 1,835 მილიარდ დოლარად შეაფასა!

 

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: