Skip to content

მენეჯმენტი

კურსის მიზანია მსმენელმა  სასწავლო კურსის შედეგად, მსმენელებს  შეეძლებათ ზუსტი და პრაქტიკული წარმოდგენა იქონიონ მენეჯმენტის შესახებ, ამას გარდა, კურსში წარმოდგენილი პრაქტიკული სავარჯიშოების შედეგად, ისინი მოახერხებენ პრაქტიკული უნარ-ჩვევების მიღებას, რაც დაეხმარებათ პროფესიულ დახელოვნებაში. კურსი დაფუძნებულია მენეჯმენტის თანამედროვე თეორიების განხილვაზე.

კურსის შინაარსი.

    1. მენეჯმენტის ზოგადი განმარტება. მართვის აუცილებლობა. მართვის მეთოდები და მოდელები.
    2. ორგანიზაცია. სტრუქტურა. სტრუქტურული სქემების შექმნა.
    3. კომუნიკაციური მენეჯმენტი. შიდა და გარე კომუნიკაციები. პერსონალთან და მომხმარებელთან ურთიერთობის ძირითადი ტენდენციები. შიდა კორპორატიული და გარე სამომხმარებლო მენეჯმენტის თავისებურებები.
    4. კამპანიები. კამპანიის სახეები (საზოგადოებრივი, სოციალური, სარეკლამო, პრომო და ა.შ.), კამპანიების სახეები, მარკეტინგის და Pღ-ის როლი მართვაში. ყველაზე გავრცელებული ტერმინები. სარეკლამო და პრომო კამპანიებზე მუშაობა.
    5. მომხმარებელთან და მომხმარებელზე ორიენტირებული მენეჯმენტი. აუდიტორიისა და კომუნიკაციის განმარტება. მიზნობრივი ჯგუფები და ინტერესების მართვა.
    6. კრიზისები. კრიზისების მართვა. კონფლიქტები და ექსტრემალური PR.
    7. პროექტებზე მუშაობა. პროექტების მენეჯმენტის მთავარი კომპონენტები (მიზნები, ამოცანები; მიზნებისა და ამოცანების რიგითობა და ხარისხობრივობა).
    8. საკომუნიკაციო სტრატეგიასა და კონცეფციაზე მუშაობა.
    9. აქტივობების ორგანიზება. ვადები. ხანგრძლივობა. განხორციელების არეალი. დაგეგმარება. ძირითადი ტენდენციები.
    10. აქტივობის გავრცელება. მომხმარებელზე ორიენტირებული აქტივობები. კომპანიის იმიჯზე მუშაობა. საიმიჯო აქტივობები. მედიამოცვა და საინფორმაციო მხარდაჭერა. მედიასთან ურთიერთობა.
    11. განსახორციელებელ სამუშაოთა ჩარჩო-კონცეფციის შექმნა.
    12. თვითპრეზენტირება. პირად მონაცემთა შექმნა. საკუთარ რესურსებზე მუშაობა და შესაძლებლობების წარდგენა კომპანიაში.
    13. კორპორატიული აზროვნება. კონცეფცია `მე~ და ორგანიზაცია. საზოგადოებრივი და კორპორატიული სარგებლიანობა. კორპორაციის მიზნებთან ურთიერთობა და წინწაწევა.
    14. დროის მენეჯმენტი. დროის ორგანიზება და გადანაწილება. სამუშაო გეგმის კეისის შექმნა.
    15. თავისუფალი და შრომითი დროის მართვა. შრომითი დროის მენეჯმენტი და თავისუფალი დროის ორგანიზება. დაგეგმარება. მონიტორინგი. ანალიზი.

    კურსის ხანგრძლივობა: 2 თვე.
    გრაფიკი: კვირაში 3 დღე, 1:30 საათი.
    ჯგუფში მსმენელთა რაოდენობა: 6-10 მსმენელი.

    სრული კურსის გავლისა და შესაბამისი სასერთიფიკატო გამოცდის  ჩაბარების საფუძველზე თითოეული მსმენელი მიიღებს: სერთიფიკატს  და სარეკომენდაციო წერილს კურსის ხელმძღვანელისაგან.

    წარმატებული კურსდამთავრებულები რეკომენდირებული  იქნებიან ორგანიზაციებში.

    Leave a Comment

    Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

    Google+ photo

    You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

    Connecting to %s

    %d bloggers like this: