Skip to content

მარკეტინგი

კურსის მიზანია  მსმენელებისთვის მარკეტინგის საფუძვლების, მიზნისა, ამოცანების, დანიშნულების გაცნობა;

კურსის დასრულების შემდეგ  მონაწილეები მიიღებენ თეორიულ ცოდნას სასწავლო კურსის მიზნებიდან გამომდინარე. ასევე,  გაეცნობიან პრაქტიკული მუშაობის სპეციფიკას;  ჩამოუყალიბდებათ აღნიშნული მეცნიერებებისათვის საჭირო აზროვნების სტილი, რაც უმნიშვნელოვანესია ნებისმიერი დარგის საფუძვლიანი შესწავლისა და პროფესიულ დონეზე გამოყენებისთვის;

კუსის აღწერა:

  1. მარკეტინგის არსი, მიზანი და მისი განმსაზღვრელი კატეგორიები;
  2. მარკეტინგის სახეობები, მარკეტინგის საქმიანობის 3 დონე;
  3. მარკეტინგის ფუნქციები; ანალიტიკური ფუნქცია(ბაზრის შესწავლა);
  4. ბაზრის სეგმენტაციის არსი და შესაძლებლობების ანალიზი;
  5. ბაზარზე საქონლის პოზიციონირება;
  6. პროდუქტის სასიცოცხლო ციკლის ეტაპები;
  7. დისტრიბუცია;
  8. მარკეტინგული შესაძლებლობების შეფასება; სამიზნე ბაზრის შერჩევა;
  9. მომხმარებლის ტიპოლოგია;
  10. მარკეტინგული კომუნიკაციები;
  11. ბრენდინგი;
  12. მარკეტინგის დაგეგმვის სისტემა;
  13. მარკეტინგული სამსახურის ორგანიზაციის სისტემა;
  14. კონკურენციის ბუნების შეცვლის ტენდენცია;
  15. თანამედროვე მარკეტინგული კომპლექსი;
  16. მარკეტინგული გამოკვლევები; გამოკვლევათა ტიპები და ხერხები.

კურსის ხანგრძლივობა: 2 თვე.
გრაფიკი: კვირაში 3 დღე, 1:30 საათი.
ჯგუფში მსმენელთა რაოდენობა: 6-10 მსმენელი.

სრული კურსის გავლისა და შესაბამისი სასერთიფიკატო გამოცდის  ჩაბარების საფუძველზე თითოეული მსმენელი მიიღებს: სერთიფიკატს  და სარეკომენდაციო წერილს კურსის ხელმძღვანელისაგან.

წარმატებული კურსდამთავრებულები რეკომენდირებული  იქნებიან ორგანიზაციებში.

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: